تقویم رومیزی 1403 - سررسید 1403- چاپ تقویم رومیزی- چاپ تقویم رومیزی اختصاصی - چاپ سررسید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
سالنامه مادگراف
تماس تلفنی با سالنامه مادگراف

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی – تقویم رومیزی اختصاصی 1403

لیست قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403 به شرح زیر : 

تقویم رومیزی فانتزی

این نوع تقویم معمولا از دو نظر فانتزی نامیده می شود اول: موضوع تقویم و دوم شکل فیزیکی تقویم رومیزی.تقویم های رومیزی فانتزی مشتریان خاص خود را دارد و وعموم پسند نیستند. این نوع از تقویم رومیزی با برش خاص و قالب خاص برش برگه ها و همچنین شکل خاص پایه تقویم تولید و عرضه می گردد.

برای دانلود کاتالوگ کلیه محصولات سالنامه مادگراف شامل انواع تقویم رومیزی / ست هدیه و سررسید سال 1403بر روی دکمه زیر کلیک نمایید .

تقویم رومیزی مدیریتی

این نوع از تقویم رومیزی مدیریتی پرتقاضا ترین نوع تقویم های رومیزی شرکت مادگراف است سایزاین تقویم رومیزی اغلب مورد علاقه مدیران است که سایز 23 در 16 سانتی متر می باشد. در این تقویم رومیزی سایز پایه تقویم رومیزی و برگه های تقویم معمولا یکسان است .در این نوع تقویم معمولا از مقوای گراماژ بالا جهت چاپ برگه های تقویم استفاده می شود. از مقوای 200 گرمی,250 گرمی و 300 گرمی استفاده می شود. در این نوع تقویم برای مقاوم سازی برگ های بعد از چاپ از روکش های سلفون استفاده میشود.در قسمت پایه تقویم رومیزی نیز از متریال های مختلف جهت ساخت پایه استفاده میشود.که مواردی از آن عبارتند از: تقویم رومیزی 1403 پایه گالینگور, تقویم رومیزی 1403 پایه چرم,تقویم رومیزی 1403 پایه سخت,تقویم رومیزی 1403 پایه چوبی,تقویم رومیزی 1403 پایه پلکسی.

لیست قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی در ابعاد و مدل های متفاوت سال 1403

نمونه های تقویم رومیزی سال 1403 را در زیر مشاهده نمایید : 

تقویم رومیزی اختصاصی 12 برگی با پایه سلفون سخت یا گالینگور

تقویم رومیزی اختصاصی 7 برگی با پایه سلفون سخت یا گالینگور

تقویم رومیزی اختصاصی 13 برگی با پایه سلفون سخت یا گالینگور

تقویم رومیزی 1403 | تولید وپخش عمده

تقویم رومیزی اداری

این تقویم رومیزی همان طور که از نام آن مشخص است معمولا در مکان هایی که مراجعه کننده بصورت عمومی دارد برروی میز کارکنان قرار میگیرد و تبلیغات شما برروی آن دیده میشود.تقویم رومیزی اداری در اشکال مختلف چاپ و تولید می گردد.

تقویم رومیزی روزشمار یادداشتی: در این تقویم سایز کوچک هر روز تقویم یک صفحه را به خود اختصاص داده  ومعمولا برروی یک جا تقویمی بصورت پانچ شده قرار می گیرد این نوع تقویم قابلیت اختصاصی شدن نیز دارد که یک شرکت میتواند با درج لوگوی خود برروی کلیه صفحات این تقویم را بصورت سفارشی از شرکت مادگراف تحویل بگیرد.

تقویم رومیزی ماه شمار سایز اداری: این تقویم متشکل از 12 یا 13 برگ پشت ورو تقویم بصورت ماهانه و تصاویر دلخواه تولید کننده یا سفارش دهنده می باشد.سایز این تقویم اداری معمولا 17 در 17سانتی متر می باشد.اما سایز آن بنا به در خواست مشتری قابل تغییر است.

تقویم رومیزی دستیار مدیران

این نوع تقویم رومیزی در ابعاد بزرگ تر از سایز A4 در ابعاد گوناگون با توجه به نیاز مشتری چاپ و تولید می گردد.این تقویم رومیزی معمولا 52 هفته ای است بطوری که هر برگه آن یک هفته از تقویم رو به خود اختصاص می دهد . کاربری این تقویم برروی میز منشی و حتی در برخی از مدلهای مدیریتی آن برروی میز مدیر نیز کاربرد دارد کاربرد آن نیز معمولا برای نوشتن و یادداشت گذاری می باشد.

سایز استاندارد ومعمول این تقویم که معمولا برای میز منشی چاپ و عرضه می گردد سایز 25 در 35 می باشد برای این نوع تقویم رومیزی از کاور و یا جلد استفاده میشود کاور با توجه به بودجه مشتری می تواند یوف و یا چرم مصنوعی و یا حتی چرم ترمو باشد.

سایز استاندارد تقویم رومیزی دستیار مدیران ابعاد 35 در 50 می باشد در این نوع تقویم هم نیز معمولا از کاور های متنوع تری استفاده می شود که در قسمت پشت کاور نیز قابلیت درج لوگوی شرکت هدیه دهنده را نیز دارد.

تقویم رومیزی های اختصاصی فوق نمونه هایی از صدها نمونه پروژه ی موفق چاپ تقویم رومیزی اختصاصی

 سالهای گذشته شرکت مادگراف می باشد برای اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره

09120248161

در تلگرام تماس حاصل نموده و یا در کانال تلگرام ما عضو شوید.

آدرس کانال تلگرام:

https://t.me/joinchat/AAAAAEAyvQSFn0nJigmd3w

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.