تقویم رومیزی 1403 - سررسید 1403- چاپ تقویم رومیزی- چاپ تقویم رومیزی اختصاصی - چاپ سررسید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید :
سالنامه مادگراف
تماس تلفنی با سالنامه مادگراف

سررسید 1403 - چاپ سررسید - خرید سررسید 1403 - قیمت سررسید - خرید سررسید آنلاین - چاپ سررسید اختصاصی

سررسید 1403

سررسید یا سالنامه  دفترچه ای است که در سایزهای متنوع هرساله به همراه تقویم های شمسی –قمری و میلادی به چاپ می رسد واحد سالنامه مادگراف نیز این هدیه تبلیغاتی پرطرفدار را در مدلهای مختلف و سایزهای متنوع طراحی و چاپ کرده و به تولید انبوه می رساند. سررسید 1403 یک هدیه تبلیغاتی بسیار پرکاربرد و محبوب برای اکثر مشاغل به شمار رفته و تقریبا بیشتر شرکتها با نزدیک شدن به آخر سال به فکر تهیه سررسید مورد نظر خود در اینترنت می گردند . در این میان تولیدات سررسید 1403 مادگراف بهترین انتخاب برای شماست زیرا در ادامه مزایای خرید آنلاین سررسید 1403 را از این مجموعه تولیدی برای شما شرح خواهیم داد. با ما همراه باشید.

دانلود کاتالوگ محصولات 1403

دالود کاتالوگ تقویم رومیزی و سررسید 1402

چاپ سررسید سال 1403

سررسید 1403 معمولا در سه حالت سفارش شما مشتری گرامی برای چاپ آماده می شود حالت اول به شکلی است که شما سررسید مورد نظر خود را سفارش داده و متن و لوگوی خود را میفرستید که جهت طراحی و کلیشه سازی آماده گردد و پس از آن سررسید شما در بخش جلد بصورت اختصاصی متن و لوگوی شما درج گردد که معمولا در سه حالت چاپ طلاکوب ، چاپ داغ کوب و حک لیزر  نسبت به نوع متریال جلد سررسید انجام می شود.

حالت دوم اضافه کردن لت گلاسه اختصاصی ابتدای سررسید و حالت سوم درج لوگوی شما در کلیه صفحات سالنامه است که این دو مورد را در ادامه در بخش چاپ سررسید اختصاصی به شرح تکمیلی آن خواهیم پرداخت.

چاپ سررسید اختصاصی

چاپ سررسید بصورت سفارشی و یا همان اختصاصی موضوعی است که اکثر شرکتها دغدغه های بسیار زیادی نسبت آن در سردارند زیرا مقوله چاپ سررسید بصورت اختصاصی حتما باید توسط یک تولید کننده ای که دارای تبحر لازم جهت تولید سررسید است انجام شود. در ادامه مواردی که سررسید را بصورت اختصاصی می توان ثبت سفارش کرد را به شما توضیح خواهیم داد.

جلد سررسید بصورت اختصاصی در این حالت شما می توانید طراحی مورد نظر خود را در بخش جلد سررسید بصورت یک جلد سلفون سخت داشته باشید.

لت گلاسه سررسید : به صفحاتی اختصاصی از جنس گلاسه  که ابتدا یا انتهای یک سررسید و حتی در بین صفحات داخلی سررسید اضافه می شود لت گلاسه گفته می شود پس لازم است بدانید که اضافه کردن لت گلاسه از یک قانون تبعیت می کند بطوریکه به عنوان مثال در سررسید های با صحافی دوخت لت گلاسه معمولا با تعداد صفحاتی با مضرب چهار است. این موضوع در حالت سررسید با صحافی فنر ما متفاوت است.

لت گلاسه سررسید دوختی : 4 صفحه-8 صفحه- 16 صفحه-24 صفحه-32 صفحه

چاپ ترا م اختصاصی :  شما در این حالت می توانید لوگو و متن مور د نظر خود را در کلیه صفحات سالنامه داشته باشید که معمولا بصورت چاپ تکرنگ طراحی شده و بر روی صفحات سررسید چاپ می شود.

سررسید 1403

خرید سررسید آنلاین

درسالهای اخیر شاهد افزایش روز افزون خرید های اینترنتی نسبت به خرید حضوری در حوزه چاپ و تبلیغات کشور بوده ایم . در گذشته یک شرکت برای تهیه سررسید شب عید خود معمولا به بازارهای سنتی در شهر خود مراجعه می کرد و نسبت به خرید سررسید خود اقدام می کرد. این موضوع از لحاظ خیلی از موارد دارای نواقص و معایبی بود که همه آنها در زمان حال که خرید سررسید بطور آنلاین فراهم شده است برطرف شده است . عیب بزرگ خرید سررسید بصورت سنتی از بازار این بود که شما نهایتا بین یک تا ده فروشگاه عرضه سررسید در شهر خود را می توانستید مورد ارزیابی قرار دهید و در نهایت به دلیل نداشتن وقت مجبور به خرید یک مدل سررسید می شدید اما شما در خرید سررسید بصورت آنلاین می توانید با جستجو کلمه ای مثل خرید سررسید 1403 بسیاری از تولید کنندگان سررسید را با وارد شدن به وب سایتهای آنها مورد ارزیابی و مقایشه قرار دهید و در نهایت با گرفتن نمونه و یا حتی با دیدن عکس محصول نسبت به خرید سررسید ایده آل خود اقدام فرمایید.

نحوه سفارش آنلاین سررسید

واحد سالنامه مادگراف با سالها تجربه در زمینه تولید و پخش سررسید و تقویم رومیزی و ارسال سریع به اقصی نقاط کشور و تجربه بیش از یک دهه فروش آنلاین سررسید جهت خدمت رسانی به کلیه شرکتها و صاحبان مشاغل و ارگانها امادگی کامل خود را اعلام میدارد. نحوه خرید آنلاین سررسید بسیار ساده است . شما مشتری گرامی در هر ساعت شبانه روز می توانید با مراجعه به وب سایتهای واحد سالنامه مادگراف و هدایای تبلیغاتی مادگیفت به راحتی خرید آنلاین سررسید مورد نظر خود را داشته باشید و از طریق واتساپ و تلگرام فاکتور خرید خود را دریافت نمایید.

مراحل ثبت سفارش سررسید

  1. ابتدا مشخصات خود شامل نام ، آدرس  وشماره تماس خود را از طریق واتساپ ۰۹۱۲۰۲۴۸۱۶ ارسال میکنید.
  2. سپس با شما تماس گرفته شده و تعداد و تیراژ سفارش خود را اعلام خواهید کرد.
  3. ارسال فاکتور و قرارداد رسمی و یا غیر رسمی بنا به درخواست مشتری از طریق واتساپ و یا بصورت فیزیکی از طریق پست
  4. پس از تایید فاکتور واریز بیعانه توسط مشتری بر اساس فاکتور دریافت شده
  5. آماده سازی طرح و ارسال طرح نهایی برای مشتری از طریق واتساپ
  6. ارسال کار برای مرحله چاپ و اجرا پس از تایید نهایی طرح
  7. فرستادن عکس نهایی محصول آماده شده از طریق واتساپ و تسویه حساب فاکتور
  8. ارسال سفارش از طریق باربری | پست | و یا تیپاکس بنا به درخواست مشتری

ارتباط با ما :

031-34204092 //// 09120248161

سالنامه مادگراف

برخی از مشتریان ما

مشتریان سالنامه مادگراف

مقـالات ســـایت


چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403

چاپ تقویم رومیزی اختصاصی - تقویم رومیزی اختصاصی 1403 لیست قیمت چاپ تقویم رومیزی اختصاصی 1403 به شرح زیر :  تقویم رومیزی فانتزی این نوع تقویم معمولا از دو نظر ...

فروش تقویم رومیزی 1403

فروش تقویم رومیزی 1403

فروش تقویم رومیزی 1403 برای دانلود کاتالوگ کلیه محصولات سالنامه مادگراف شامل انواع تقویم رومیزی / ست هدیه و سررسید سال 1403 بر روی دکمه زیر کلیک نمایید . با هدیه ...

چاپ اختصاصی سررسید 1403

چاپ اختصاصی سررسید 1403

چاپ اختصاصی سررسید 1403 سررسید اختصاصی چیست؟ سررسید اختصاصی سررسیدی است که کاملا با ویژگی ها، مشخصات و طراحی مورد نظر سفارش دهنده تولید می شود. لذا چنانچه مدل خاصی ...